• Paz. Ara 3rd, 2023

Çocuklarda Pandemik Öğrenme Kaybı

Nis 29, 2021 #Eğitim
Öğrenme KaybıÖğrenme Kaybı

Araştırmalar, birçok küçük çocuğun okuma ve matematikte geride kaldığını gösteriyor. Ancak bazı eğitimciler bütün bir nesli damgalamaktan endişe duyuyor.

Geçtiğimiz yıl, Oakland, Kaliforniya’da bir beş çocuk annesi olan Deprece Bonilla, çocuklarının büyük ölçüde ekranların aracılık ettiği bir dünyada gelişmesine yardımcı olma konusunda yaratıcı oldu. Bu durum İstanbul Haberleri olarak bizimde ilgimizi çekti. Siz değerli okuyucularımız ile paylaşmak istedik. Keyifli okumalar.

Onları çevrimiçi ses bilgisi dersleri ve sanal dövüş sanatları dersleri için kaydettirdi. Ailenin dubleksi içinde dikkati dağılırsa, atıştırmalıklar alır ve çocuklarla birlikte arabaya gider ve ödevleri bitene kadar dışarı çıkamayacaklarını söyler. Kâr amacı gütmeyen yerel bir kuruluş için evden çalışıyor olsa bile, bazen günde üç saatini okul ödevlerine yardımcı olmak için harcıyor.

Bazen hepsi katlanamayacak kadar fazla geliyor. Yine de, beşinci sınıf oğlunun devlet okulu öğretmeni ona okumada yıllarca geride olduğunu söylediğinde, ona inanmıyordu.

Bu benim için çok saldırgandı, dedi. “Bana ikinci sınıfta okuduğunu söylemeniz için kendimi, sıkı çalışmamı, sıkı çalışmasını koymuyorum.”

Araştırmalar, geçtiğimiz yıl okulların kapanması ve ekonomik ve sağlıkla ilgili zorlukların ortasında, birçok küçük çocuğun temel okuma ve matematik becerilerinde ustalaşmayı kaçırdığını göstermeye devam ediyor. Biden yönetiminin gelmiştir anlattı çoğu devletleri 2020’de aksine, onlar ölçmek için kısmen, bu yıl öğrencileri testini planlamalıdır gerektiğini “salgının şiddetlenir edilmiştir eğitim eşitsizlikleri.”

Ancak diğerleri, özellikle araştırmaların gösterdiği gibi, geçen yıl daha da geride kalan Siyahi, Hispanik ve düşük gelirli çocuklar adına “öğrenme kaybı” kavramına karşı geri adım atıyor. Kaybedilen şeye odaklanmanın, bütün bir nesli kırılmış olarak gösteren ahlaki bir paniği kışkırtmasından korkuyorlar ve nispeten basit, sağduyulu çözümlerin öğrencilerin tekrar hızlanmalarına yardımcı olabileceğini söylüyorlar.

Düşük gelirli öğrencilere ve beyaz olmayan öğrencilere odaklanan ulusal bir savunma grubu olan Education Trust’ta politika analisti olan Kayla Patrick, “Bu kayıp bir nesil değil” dedi. “Sadece fazladan desteğe ihtiyaçları var – çoğu durumda, salgın öncesinde muhtemelen ihtiyaç duydukları destek, özel ders verme gibi.”

Diğerleri daha da ileri giderek, hangi terminoloji kullanılırsa kullanılsın, pandeminin etkisini ölçmek için standartlaştırılmış testlerin gereksiz ve hatta aktif olarak zararlı olduğunu savunuyor. New York Şehri okulları eski şansölyesi Richard Carranza ve eyaletin en büyük eğitimciler sendikası Massachusetts Öğretmenler Derneği kadar öne çıkan sesler , ebeveynleri pandemi sırasında çocuklarını eyalet sınavlarının dışında bırakmaya teşvik etti. Bay Carranza, “Zaten travma geçirmiş öğrencilere ek travma uygulamak istemiyoruz” dedi.

New York City’deki ülkenin en büyük okul sistemi olan bu hafta, ebeveynlerin çocuklarını devlet standardize edilmiş testlere dahil etmek zorunda kalacaklarını duyurdu , bu da daha küçük bir öğrenci grubunun sınavlara girmesine ve yorumlanması zor sonuçlara yol açabilir. .

Seattle’da bir lise öğretmeni ve yazar olan Jesse Hagopian , salgının etkisini ölçmek için yapılan testlerin, sağlık, politika ve polis şiddetinde örtüşen krizlerin yaşandığı bir yıl boyunca öğrencilerin fiziksel sınıflar dışında öğrendiklerini gözden kaçırdığını söyledi.

“Toplumumuzun nasıl çalıştığını, ırkçılığın bölmek için nasıl kullanıldığını öğreniyorlar” dedi. “Hükümetin salgına yanıt vermedeki başarısızlığını öğreniyorlar.”

Hagopian, “öğrenme kaybı” araştırmasının “milyarlarca dolarlık standartlaştırılmış test endüstrisini desteklemek” ve “eğitimcileri güvenli olmadan önce sınıflara geri döndürmek” için kullanıldığına inandığını söyledi.

Yakın zamanda yapılan araştırmalardan bazıları, akademik değerlendirmeleri oluşturan ve bunlara lisans veren birimler tarafından gerçekleştirildi, ancak diğer araştırmalar bağımsız bilim adamları tarafından yönetildi. Her iki tür araştırma da bazı öğrencilerin mücadele ettiğini gösteriyor.

Birkaç büyük üniversiteyle bağlantılı bağımsız bir grup olan California Education için Politika Analizinden 98.000 öğrencinin katıldığı bir ön ulusal araştırma, sonbaharın sonlarında ikinci sınıf öğrencilerinin pandemi olmadan, yeteneklerinin yüzde 26 gerisinde olduklarını ortaya koydu. yüksek sesle doğru ve hızlı okumak. Üçüncü sınıflar yüzde 33 geride kaldı.

Kaynak: İstanbul Haberleri